وداع عشق

عشق پریایی


آسون وداع کردم باهات # با اینکه میمردم برات

منی که بودم دیونه نگات # کاش  نمیزاشتم،میفتادم به پات

اکنون که نشد شویم باهم #دوست دارم تا اخرین لحظه عمرم

غیر تو کسینمتونه شه یارم #آخرت منتظرو چش به راتم

دلخورم که تو رو آسون باختم # ازت تو خیالم یه همراهو همسفر ساختم

هر شب کارمه گوش کنم صدایت # الهی که شوم من فدایت

حال که شدیم از هم جدا # میسپارمت به اون خدا

خدایی که تو رو از من ستود#جاش رنجو غمو درد نمود

اینها شد آخرین حرفام برات#یه وقت خیس نشه اون چشات

همشه دوستت دارم پریا#یاد تو رو نمیدم به دنیا

 

 



خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت16:40---10 آبان 1393
مهربونم دست خدا میسپارمت
انشاالله داماد بشی بجایی برسی که همیشه خوشبخت باشی
پاسخ:دست کی.حوامو داره یعنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|